Coronavirus

Popping Schoorsteentechniek werkt strikt volgens de richtlijnen die het RIVM adviseert. Daarnaast hebben we nog een aantal voorwaarden waaronder wij op dit moment onze werkzaamheden uitvoeren.

Indien u een afspraak heeft en u bent verkouden, u voelt zich ziek, u zit in thuis quarantaine, u zit te wachten op de uitslag van de coronatest, dan belt of appt u ons, zodat we de afspraak opnieuw voor u kunnen inplannen. En dat opnieuw inplannen proberen we uiteraard zo snel mogelijk te doen, ongeacht dat onze agenda reeds is volgeboekt.

Indien wij niets van u horen en u blijkt toch ziek te zijn of bepaalde klachten te ervaren, welke voor Corona specifiek zijn vermeld, dan zullen we niet bij u aan het werk gaan en zijn wij genoodzaakt om de helft van het schoorsteenveegtarief in rekening te brengen voor de verloren tijd.

Indien uw schoorsteenveger zelf klachten ervaart, dan zullen wij dat tijdig aan u berichten en zal de afspraak opnieuw ingepland worden. Omdat de agenda 2020 reeds is volgeboekt kunnen wij u pas inplannen vanaf januari.

Betaling: uw factuur wordt via e-mail verstuurd en uw betaling kan worden voldaan via ons mobiele pinapparaat.